232856309.jpgSzóval azt történt, hogy odaadtak óvodába a MásikGazdi Nagyihoz. Ott voltam 3 napot. Tök jó volt, jó éreztem magam. Volt nagy kert, és mindenki körülöttem ugrált. MásikGazdi Nagyi nagyon örült nekem. Egész nap mellette ültem, velem foglalkozott és simogatott. Volt ott egy másik kutya szaga is. Vele nem találkoztam, de éreztem a szagát. Volt ott egy szőnyeg, azon is a Másik szaga volt. A kertben is tele volt Annak a szagával. Nem tudom, hol lehetett. Keresgéltem egy darabig, hátha jön, de nem jött. Végül is egyedül is jó volt. Üldögéltem a kertben, napoztam, sétáltunk. Na az érdekes volt. Tök ismeretlen állatok szagait éreztem. Mindenhol bokor, fű, fa és virág. Na meg volt egy mező is. De oda nem engedtek be szabadon. Aztán mindenféle neveletlen kutyákkal is találkoztam. Az egyik akkora volt, hogy csak na. Na ott aztán beparáztam rendesen. Ha az ott kijött volna, futhattam volna hazáig.... És olyan rendes voltam. A kertben üldögélve nem vettem észre, hogy ott a macska. Tőlem 5 méterre. Nem néztem arra. Így azt gondolták, hogy nem látom. Pedig láttam. Éreztem. Csak nem akartam utána futni. Az meg milyen dolog lett volna. Hát nem? Így úgy tettem, mintha nem venném észre. Nagy volt, ronda és fekete. Elfutok, és elveszek? Áhh, annyit már nem ér a dolog.... 

Szerző: Kishapsi  2015.05.12. 10:34 komment

süti beállítások módosítása