Ha egyszer egy üzlet beindul..... Nem nekem, az állatorvosnak.

Rozsdabarna lett a fütyin a szőr. Majd a fütyi környéke, végén a hátsó lábak szőrzete is elkezdtek barna színűvé válni. Mentünk az orvoshoz, azt hittem gomba. De nem, kezdődő hólyag gyulladás. Kisgyógyszer, nagygyógyszer, injekció. S pár nap, a kutya elkezdett fosni mint a vízfolyás. Irány az orvos. Mi lehet vele. Ultrahang, hasa, medencéje ok. De állítólag rossz bőrben van, ezért bekötöttek neki egy infúziót mindenféle roborálóval, gyógyszerrel benne. Az infúzió lement, semmi izgalom. Olivér ült a kispadon rendesen, hagyta, hogy folyjon le a folyadék. Majd a doki egy színes leukoplasttal áttekerte volna a bennhagyott kanült. Olivérnek akkor eshetett le, hogy itt beavatkozás volt, elkezdett visítani, rúgkapálni mint egy malac. Másnap is kellett menni infúzióra. Kutya jól volt, viszont akkor két napja nem evett. Jött a hétvége, tehát irány az állatorvos. Végre felhizlaltam 20 dekát, nem akartam, hogy kárba vesszen az elmúlt idők etetései. A menhelyről 5,70 kg súllyal hoztam ki, a "legjobb" formája 6,50 - 6,70 volt. Az öreg korára lefogyott 5,80-ra. Elfogytak az izmai, lement róla minden, tényleg csak a csontja látszott ki. Akkor jött a roboráló kúra, sikeresen feltornáztuk magunkat 6,30 kg-ra. Ezt nem akartam veszni hagyni. Ismét doki várójában ültünk. A héten már harmadszorra. Elpanaszoltam, hogy nem eszik 3 napja. Ekkor a doki elővette a varázsdobozt, melyben macska falatkák ültek. S lássunk csodát, elröppent az étvágytalanság. :) Most éppen a főtt csirkemell van mangós nedves táppal szárazzal vegyítve. Ezt most eszi rendesen.   

Szerző: Kishapsi  2023.09.07. 16:07 komment

süti beállítások módosítása