Azt hittem, itt a vége. Szörnyű volt. 

Itthon játszott a szőnyegen, dobálta a hosszú farkú labdáját. Egyszer csak elkezdett hányni. Odaugrottam, hogy ne a hosszú szőrű szőnyeget hányja össze,  és abban a pillanatban összeesett, elájult az eb. Mivel ott álltam felette, alányúltam, elkaptam, lógott feje, keze, lába. Azt hittem, hogy meghalt. Nem tudom, milyen az, de ilyennek képzelem el. És ekkor összepisilte magát, folyt rajtam, a lábamon a pisi. Nem tudtam, mit csináljak. Úgy fogtam, hogy nem éreztem, hogy lélegezne, nem éreztem, hogy verne a szíve. Elkezdtem kiabálni vele, Olivér ne-ne-ne, ráztam szerencsétlen ebet. S 3-4 másodperc múlva láttam, hogy megmozdul az orra, elkezd pislogni. Úhh, rohanás az orvoshoz vele. Természetesen csütörtök este negyed kilenc volt. Szerencsére ott találtuk az állatorvost. Egy szegény ebtől vettek épp végső búcsút a gazdái. Nagyon rendesek voltak, ellátták az ebet. Vettek vért, infúzió stb.... És ekkor jött a meglepetés. Olivér olyan vérképet produkált, amitől egy rendes ebnek már rég a másik oldalon kellene lenni.  Volt olyan érték a laborban, ami 50 és 60 helyett 1100-1200 értéket mutattak. Azt nem mondták el, hogy egy ilyen ájulástól elszállhatnak a véreredmények, pl. a máj eredmény is. Ezért Olivér mindenféle májvédő stb gyógyszert is kapott az infúzióval. De azért van, aki gondolkodik a gazdi helyett. Ő G., Pipacs gazdi. Telefonált ide, telefonált oda, mert itt valami nem stimmel. Ment az ultrahangra, ahogy szokták mondani, a korának megfelelő állapotban van. Semmit sem találtak, ami indokolná az ájulást. Nincs daganat, nincs semmi. Másnap elrohantunk egy kimondottan vérlaborba, ott is csináltak egy vérvételet. Ott már ezek az értékek 400 körül mozogtak csak. Természetesen jött a kisgyógyszer, nagygyógyszer, májvédő táp. Ez olyan jól sikerült, hogy harmadnapra Olivér elkezdett fosni, és fosott és fosott és csak fosott 3 napig. Éjjel és nappal. Ismét orvos, infúzió, stb... Olyan rozoga állapotba került, hogy biztos voltam benne, ezt nem éli túl. DE túlélte. Összeszedte magát, és azóta boldog öregúr. Ettől a naptól kezdve úgy érzem, minden nap egy ajándék amit velünk tölt.  

 

 

Szerző: Kishapsi  2023.12.27. 17:04 komment

süti beállítások módosítása