Kicsi, fekete és lány. Szóval semmire sem használható. Illetve de. Összeszedi a hasával a porcicákat a padlóról. :-)

20150530_222220.jpgAzt mondták, legyek vele udvarias, mégiscsak most jött a menhelyről. Nem volt senkije stb...  Na jó, ezt elismerem. Szar lehetett. Én is onnan jöttem. 

És legyek úriember. Nem is értem. Mindig az vagyok. DE. Hozzám dörgölőzött. Na azt már nem. És le akarta nyúlni a sípolós lila sárkányomat!!!! Még mit nem. Ja, és ráadásul sampon szaga van. Jaj istenem. Szóval azért mindent mégsem. Azt nem értem, hogy fog ez edzésre járni vagy futni velem? Vagy ennek nem kell? Csak nekem kell? Ez igazságtalanság. Ja. És vettek neki egy kockás ágyat. És én nem feküdhettem bele. Hát így áll a helyzet. Azt mondták, hogy legyünk barátok.... Hát majd igyekszem.  

 

Szerző: Kishapsi  2015.05.31. 16:06 komment

süti beállítások módosítása