Neveletlen Nagy Arc vagyok - mondta rólam Nóra, s úgy gondolta, hogy meg kell engem nevelni... 

DSC01478.JPGS én ettől olyan boldog voltam, hogy nem tudott velem mit kezdeni.... Odalett a todomány ám!!!! Próbált engem tologatni nevelés célzatból, de hát én nem is értettem, mit akar. Miért akar engem megszidni, mikor nem is tettem semmi rosszat..... S boldogan körbeugráltam és csóváltam neki a farkam.... Ez a kutya sosem lett megtolva, mondta. Nem, ez a kutya sosem volt. Ez a kutya így tökéletes.

Csak azt a nagy fehéret tartsuk tőle távol. 

  

Cukimages_3.jpgormentes Cukrászda olyan Tiszta Üvegajtóval, hogy nem vettem észre....

Kifelé menet sietve, úgy lepattantam róla, mint az az ominózus éji bogár, aki nagyot koppan a falon, s azután elhallgat. Konkrétan lendületből ugrottam neki... Hát nagyot szólt, az biztos. A gazdi úgy röhögött :-( Én meg tök hülyét csináltam magamból...  

 

p4030027.JPG

Szerző: Kishapsi  2014.11.07. 23:28 komment

süti beállítások módosítása