10685612_698108436932030_4905633132088875969_n.jpgA másik verseny éjszakai volt. Én előtte való nap az edzésen sérültem, így nem vállaltam Olivérrel a pályát. Jó is volt, mert elég futós pálya volt, sok irányváltással. Viszont Gábor vállalta, hogy fut vele. Olivér minden szó és hang nélkül kocogott be a pályára Gábor után. Fel sem tűnt, hogy nem velem van. :-)  Hátra sem nézett.  Azt gondoltam, hogy némi ösztönzés kell majd neki, hogy pályára menjen, de nem. Hívták, ment. Buli volt, másnak a játékával… Tényleg nagyon jók voltak. Bár Olivér hozta a formáját, nem ment be a kúszóba még rimánkodásra sem, így kizárás lett a vége. A második kör hibátlan volt, itt volt a bronzérem. Kívülről jól lehetett látni a kutyán, hogy egy rutinos versenyző fut vele.  Jó buli volt. S a kúszóversenynél nem hagyta a Gábort cserben. Nagyon jó idővel futották le a pályát. Ügyesek voltak.  Közben eleredt az eső, lehűlt a levegő. Mégis csak szeptember van és éjjel. Olivér ezt nagyon utálja. Egy ideig próbált a szék alatt összegömbölyödve aludni, de sosem hagyták. Aztán gondolta, hogy keres magának valami helyet. Egy idegen pár ölébe találtam meg nem sokkal később. Lábai lelógtak a lány öléből, szeme behunyva és aludt…. Hát ő az enyém, ezért szeretem ....

Szerző: Kishapsi  2014.09.10. 11:19 komment

süti beállítások módosítása