sikeresen levizsgáztunk 93 ponttal!!

  

41170_470691385490_619995490_7052087_6655716_n.jpg

  

 

Nagyon ügyes volt Olivér, de az izgalom nálam volt. De nagyon szépen megcsinált mindent, egyszer vitte csak el az orra, de az is jól korrigálható volt. (szerintem...) A bíró értékelése szerint túl sok vezényszóval dolgoztattam a kutyát, megcsinálta volna a feladatokat sokkal kevesebb utasítással is. Itt látszott a gazdai rutintalanság. Nem voltam tisztában azzal, mit tud és mire képes a kutya. Túl aggódtam a dolgot megint. A többiek is jól szerepeltek, kettő kivételével. Egy harmadik ebet azért zártak ki a vizsgából, mert a helyben maradás után oda pisilt a pályára. Szegény, nagyon sajnáltam. Övé lehetett volna az egyik legjobb vizsgaeredmény, annyira ügyes volt az ebe. A kis Gesztenye a maga 10 hónapjával is nagyon sikeresen szerepelt. Amilyen kis szeretetgomboc volt, olyan ügyesen ment végig a pályán segítséggel. Rutinos kutyákat megszégyenítő módon maradt ülve.  

 

Szerző: Kishapsi  2010.10.17. 22:41 komment

süti beállítások módosítása