Fárasztó napok voltak...

Kezdődött azzal, hogy meglátogattuk Gabiékat Révfülöpön. Utaztunk a melegben, megérkeztünk, kaptunk finom ebédet, narancsos sült kacsát, és az asztal alatt akadt Olcsinak is néhány jobb falat. A nagy kertben mindenféle finom szagok, e-mailok. Csak olvasni kellett őket...

Gabiék két nappal ezelőtt vesztették el Pamacskájukat, ott volt a kertben eltemetve. Féltem attól, hogy Olivérnek ez túl sok lesz. De néhány felüljelölésen kívül nem adta jelét annak, hogy érzi Pamacska élettelen testének illatát.

Este elmentünk Badacsonyba kirándulni, majd sötétedés után, irány a Balcsi part. A fennlét jó sokáig elhúzódott, majd reggeli után indulás a táborba. Megérkeztünk. Lunáék már nagyon vártak minket, volt boldogság, kergetőzés.... Majd Luna első dolga volt, hogy beült a kocsiba a helyére. Dög meleg, forró autó…. Sátorállítás után lementünk a kutyastrandra úszni.

1502435_796709500361182_3992371382540701464_o (2).jpg

Tubus, mint az örült vetette bele magát a tóba. Olivér téblábolt a parton mélyen elgondolkozva, hol is van a labdafüggőség határa…

De a vízzel szembeni utálatát vagy félelmét nem győzte le a víz tetején úszkáló teniszlabda látványa.

Fellőtték a pizsit...

Eljött az este, besötétedett, s Olivér egyszer csak nem volt meg. A sátorban aludt édesdeden, a hálózsák alatt…

DSC00078 (2).JPG

A táborban töltött napok elég fárasztóak voltak neki. Teli élménnyel, rengeteg szaggal, kutyával. Állítólag 230 kutya volt a táborban.

Naponta többször mentünk fürödni Tubuskával együtt. Mindig volt valaki, aki a ház közelébe merészkedett négy lábon, akit ordítva kellett elüldözni. Teljes fordulaton működtek az ebek.

Barbi mesélte, hogy valaki ott nagy egóval rendelkező kis görcsnek nevezte.  Sejtem, hogy azonnal bemutatkozott.  Éjjel is a sátrat kellett Olivérnek őrizni. Egyik éjjel valamelyik éppen hazafelé tartó eb benézett a sátor nyitott zippjén, mire Olivér magas vékony hangján ordítva robogott rajtam keresztül elüldözni a betolakodót.

Hát meg kellett védeni a sátrat.

DSC00134 (2).JPG

Délutáni pihi a Lunáék teraszán, a Luna boxában: Luna befeküdt, s kényelmesen elhelyezkedett a saját boxában. Olivér bemászott mellé, jó szorosan, hozzányomulva, tudva, hogy Luna ezt nagyon utálja…. A számítás bejött, Bubus erre kijött, s Olivér boldog volt… Luna kiutálásával övé volt a kuckó.

Az ott töltött idő alatt megpróbáltuk rávenni, hogy menjen be a vízbe. Arra sikerült rávenni, hogy a hasa alja is vizes legyen. Nem volt olyan labda, ami ezt felülírta volna. Végül ölben bevittük, s kénytelen volt kiúszni onnan. Kiérve a partra, a fejére volt írva, hogy elmentek Ti a …….

DSC00230 (2).JPG

Tanultunk labdát terelni. Meglátta, s azonnal tudta, hogy mit kell csinálni. Nagyon ügyes volt azzal a nagy színes labdával. Rájött, hogyan kell böködni a labdát az orrával.

Csapatfoglalkozáson vettünk részt. A feladat az volt, hogy ki kellett tolni a kutyát szemmel a körön kívül. Nem tudtam kitolni. Leült a lábam mellé, háttal nekem, és részéről a számára kényelmetlen helyzet megoldódott. Nem tudtam többé vele felvenni a kapcsolatot.

Négy nap múlva, esti órákban értünk haza Pestre. A kutya ivott, és vacsora nélkül elhúzott a helyére aludni. Reggel ugyanabban a pózban találtam meg.  Majd legközelebb az esti sétánál mászott ki a vackából.... Akkor sem igazán tudta, hogy miért...