Megint kullancsot találtam benne. Még kicsi volt, és hamar véget vetettem életének. Egy kis darab fullánk benne maradt, remélem nem lesz semmi vele. Csendben kucorodott a kezembe, és hagyta, hogy kiszedjük belőle. Csöndben pislogott.Nem kapkodott, nem húzogatta a lábát, csak tartotta csendesen. Nagyon cuki volt. 

Két napja a szeme volt véres. Este a séta után láttam, hogy véres a szeme fehérje, pontosan a szembogara felett 2 mm-el. A víz levert, de csak egy bevérzett apró pötty volt látható, ami másnap reggelre elmúlt. Még azért piros enyhén a szeme. Vagy a bokor vagy egy kölyök kutya, apró, éles tűszerű fogacskája sérthette meg. Mert úgy játszanak néha mint a vaddisznók. Nem csodálom, hogy harci sérüléseket szenved. Azon csodálkoztam, hogy idáig nem volt semmi.

 

Szombaton fodrásznál voltunk. Expressz pipere szasszon vágással együtt.

Állítólag jó kutya volt, csak...... Csak egyfolytában piszkálta a mellette lévő asztalon áldogáló kutyát, csak a papagájt "figyelte" és azok a "csak"-ok, amik nem hangzottak el a fürdetés kapcsán. Feje megmaradt eredeti szőrös formájában, nem akartam, hogy ez a betörő képe ne legyen. 

 

 

 

Szerző: Kishapsi  2010.04.19. 12:56 komment

süti beállítások módosítása