Jelentkeztünk. :-)  Határeset volt, mert nem volt 8 kg, és a 8 éve sem biztos. De mivel ellenállhatatlan, ezért bekerültünk. Remélem, élvezni fogja.

Voltunk állapotfelmérésen, hogy eléggé seniorok vagyunk-e? Fizikális állapota kíváló. Megnézte egy fizikóterapeuta,img_20170410_130739.jpg és közölte, hogy a kutya kiváló állapotban van fizikálisan. Izületei szinte hibátalnok, csak az egyik hátsó lábánál tart ellen egy kicsit. Teljesen jól nyúlik, tekeredik bármerre, bármilyen irányban. Aztán érzékszervi vizsgálatok következtek. Különböző fényviszonyok köztött neki megy-e valaminek. Nem ment neki semminek. De mondtam, hogy azért nem írjuk be a 100%-t, mert akkor tuti, hogy nem kerülünk be.Viszont meglepő módon bejött a hiszti. Nem számítottam rá. Az eb kint maradt a tesztvezetővel, nekem kellett csak bemenni különböző fényerősségű szobákba. Elöször kíváncsian várta, mi lesz, majd berohant utánam. A 3. alkalommal bevágta a hisztit, elkezdett nyávogni, majd a pórázát a szájába véve, hangos nyekergéssel hisztizett. Ugyanúgy, ahogy Zsófikával is hisztizik. Nagyon meglepődtem. A tesztvezető lány is tanácstalanul nézte. Valszeg a hátsómba van nőve.  

Hallásvizsgálaton is voltunk. A háta mögött különböző zajokat játszottak le, s azt nézték, hogy hallja-e, és a megfelelő oldalán reagál-e. Természetesen tökéletes volt az eb. Mentegetőzés képpen elmondtam, hogy már nem ébred fel, vagy nem hallja, mikor hazamegyek. Talán olyan mélyen alszik, vagy már nem jó a hallása. Még a végén nem kerülünk bele az Öreg Fiúk Csapatába. 

Mikor ezeket a sorokat írom, itt szuszog mellettem a matracon. Egyenletesen, szépen, nyugodtan, rátéve az EEG készülék. Egyszer - kétszer megpróbálta leszedni a rátett tappancsokat, kütyüket, de aztán megunta. Elnyugodott,elbóbiskolt időnként, majd szépen bevágta a szunyát.

 

Szerző: Kishapsi  2017.03.29. 22:28 komment

süti beállítások módosítása